tirsdag den 6. april 2010

Hvorfor mon?

Jeg er i den tro at der er flere tusinder besøger DavsKlaus hver eneste dag! (Jeg håber at jeg har ret..)
Det første der rammer alle jer læsere, er nok navnet. Og ja, her kommer det: Det er et virkelig wierdo navn til en blog. Som der stod i et af Cecilies tidligere indlæg, oprettede vi denne blog den 14 marts. Her tænker i så, hvad er der særligt ved den 14. marts, det er jo bare en helt almindelig kedelig vinterdag. Men nej!, for mig og Cille er denne dato noget helt særligt, det er nemlig vores jubilæum (den første gang vi var sammen.)
Anyways, Cecilie og mig havde en overhyggenygge-dag sammen, den 14. marts 2010. Om aftenen får vi af en mærkelig grund den idé at vi ville have vores egen blog.

Dilemma1 - Find navnet:
Umiddelbart ikke et svært dilemma, men jo, det skulle være det helt rigtige navn - noget som udstrålede: Mette og Cecilie!
Vi sad meget længe og snakkede om et passende navn. ca. 5 minutter inde i samtalen, holder vi en 10 sekunders pause og vender vores hoved mod 'fjerneren' hvor lokaltv'et er godt i gang. Pludselig er der en der siger: ''Davs Klaus, hvad har du at sige til dette her?''
Og så havde vi navnet! easy? - no!, perfect? - yes!

Dilemma2 - find den rigtige blog:
Både Cecilie og mig har i lang tid været store fans er den overdrevet gode
blog: SidneyLise
De bruger blogspot, så det gav ligesom sig selv!

Dilemma3 - redigér bloggen:
Min tålmodighed blev næsten brugt op! Vi brugte flere timer på at finde ud af et system, som vi ikke fattede en brik af. Vi endte med at skrive til Anne-Sophie og Isabel, som er grundlæggere af SidneyLise, for hjælp. Vi fik et super svar tilbage og nu ligger det som ren rutine at lave et nyt indlæg - Mange tak!


Det var sådan DavsKlaus begyndte - så ved i det!

Love, Mette

1 kommentar:

  1. Hey Piger:D Fin blog i har, vi har meldt os ind som fast læser(:
    Det virker som nogle meget spændende og sjove indlæg i skriver.
    I kan smutte forbi vores blog på:

    www.weeweemagazine.blogspot.com

    Så bliver vi glade:D

    SvarSlet