lørdag den 10. april 2010

På eventyr med pigerne


Nu skal i høre det jeg kalder for en meget herlig solskinshistorie:
Sidste søndag var jeg sammen med med de bedste og sødeste veninder: Sofie, en boksefikseret pige med sans for hygge og gode billeder. Og Trine, en svømmefreak, der elsker når der står ballade på programmet. Selvfølgelig også Cecilie.. you know who it is!...
Vi var om formiddagen til brunch hos Trine, jeg havde dagen inden sagt til Trine at hun skulle lave 40 pandekager det var naturligvis (uadtil) for sjov. Men Trine havde taget mit ønske til sig, og der sad vi i så søndags, og proppede os med alverdens lære brunch-specialiteter. Da vi var færdige med at spise, så vi lidt 'Sex and the city'. Da vi havde fået for meget 'Carrie' besluttede vi os for at gå ned til stranden. Vejen var lang og hård, særligt fordi Trine er meget bange for frø'er, og der var et par udsplattede (nammenam!) å vejen derned.
Vi havde selvfølgelig vores kameraer med og der gik ikke 10 meter inden én af os skulle posere ved et stoppested, et trafikskilt eller et træ, eller noget helt andet.
Vi ankom endelig til stranden, hvor vi poserede som professionelle modeller alle vejne. Pludselig, da Sofie, Cecilie og mig står i den perfekte position skriger Trine:

Trine: Arrhhh! der kom lige nogen op ad vandet, helt seriøst!!
(En enkelt indskydelse: Vi indrømmede alle senere at spækhuggere, sæler og havfruer, gik gennem vores tanker da Trine skreg)
Cecilie: Arrhhhhhhh!!!!!
Vi stiller os helt stille og pludselig: To marsvin springer op ad vandet, jeg blev fulstændig mundlam! det var første gang i mit liv jeg havde set en hval (hallo ja! et marvin er en hval.. tror jeg....)
Vi løb langs stranden med dem, det var overdrevet vildt!
Dette her var bare en fantastico dag, som jeg aldrig glemmer!

Love, Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar