søndag den 25. april 2010

Nyt sommertøj - Hell mother fucking yeah!?

I torsdags var jeg inde I Århus og købe sommertøj, jeg elsker at shoppe, og det var vidst ret tydeligt, eftersom jeg slæbte rundt på utallige poser. I år havde jeg bestemt mig for at jeg SKULLE have noget farverigt tøj, for jeg har en underlig tendens til at købe tøj i sort, grå eller marine blå.

Liste over must-haves:

Denim skjorte
Denim shorts med huller
Kort cowboy jakke
Sommerkjole der IKKE er sort
Sandaler
Tanktoppe
Sorte leggins
Jumpsuit
Et par RIGTIGE* busker

Da jeg kom hjem kl. 00.30, kunne jeg sætte flueben udfra alle tingene på min 'must have'-liste, undtaget jumpsuiten, men jeg har allerede fundet en på www.shop.hm.com!

Nu tænker du nok at det var en overdrevet lang shoppetur, og der må jeg give dig ret, og tilføje at vi også lige var på Mackie's pizza, hvor min søster forresten blev truet med vold af ejeren af restauranten (Hun er en crime rider, lige som mig), og så videre til Annika Aakjær koncert på Musikcaféen.

Liste over ting jeg fik købt:

Denim skjorte - Topshop
Denim shorts med huller - Monki
Kort cowoy jakke - Cheap Monday
RIGTIGE* bukser - Gina Tricot
Sorte sandaler - Bianco Footwear
Sorte leggins - Vero Moda
Sorte plateu sko - Pieces Accessories
Sorte leggins med huller (Dem ALLE har) - Pieces Accessories
'Ray Ban'-formede solbriller - Pieces Accessories
Sort T-shirt med rygudskæring - Pieces Accessories
FARVERIG kjole - H&M
4 tanktoppe - H&M

Jeg synes selv at jeg gjorde det meget godt.. Det med at købe farverigt tøj mislykkedes lidt, men 2 ud af de 15 ting jeg købte, er pink!

*Bukser uden elastik, med lynlås & lommer.

Jeg har kun elastikbukser, hvilket er lidt pinligt, for første gang jeg så dem, blev jeg enig med Sofie, om at det vat det grimmeste vi nogensinde havde set, og at i i hvert fald ALDRIG skulle have sådan nogle grimme busker... Nu går vi ikke i andet.


Peace out, Cecilie

Ps. Billeder følger.... Måske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar