søndag den 25. april 2010

Uhm, internetshopping & radiosatire



Jeg er lige vågnet. Eller nej, det er jeg faktisk ikke. Jeg havde i går aftes, sat min mobil til kl. 8.55, så jeg kunne nå at høre Det Sorte Ur på P3, som er et nyt radio-satire program, lidt lige som Tjenesten, tror jeg.

Men da vækkeuret så ringede, var jeg fuldstændig død, også kom jeg i tanke om at mi radio var gået i stykker, så jeg skulle hele vejen nedenunder hvis jeg ville høre det. Og det ville jeg jo gerne, men, dét der med at stå op af sengen, var bare ikke lige det jeg havde super meget lyst til. Jeg blev enig med mig selv om at downloade et podcast, var en bedere idé, så havde jeg jo også noget at give mig til i matematiktimerne. Hurra for podcasts.
Nu sidder jeg så inde på www.shop.hm.com, og jo, jeg har lige brugt ALLE mine penge i torsdags, på nyt sommertøj, men jeg har lige fundet 2 bikinier jeg bare MÅ eje, og en hel masse andet, men jeg har seriøst en eller anden feticsh for bikinier, som Mette har for nærbilleder.
Jeg ved virkelig ikke hvilken en af bikinierne, jeg skal købe?

Problem is off, jeg køber dem begge..


+ en sort jumpsuit.



Peace out, Cecilie.

Ps. Kommenter, hvilken én af dem, du bedst kan lide, hvis det lyster...

1 kommentar: