søndag den 9. maj 2010

LUK NU MUNDEN, DUDE!?

Ja, du skal lukke munden. Når du spiser, når du cykler, når du er til casting i UPS! Det er live for at blive kvindelig medvært, når du tror at du er lækker, når du taler grimt om min Morden May. Jeg er nemlig ved at være træt af at se på din tunge og dine tænder. Især er jeg træt af Sanda Hakky (kodyl sejt navn, undskyld udtrykker, men alligevel?), som har lavet en video, til sangen 'Hvem har dit hjerte'. Sangen i sig selv, vil jeg ikke udtale mig om, da jeg måske tror a det vil ramme nogle af vores tusinde læsere (10hi f9zz). Men i hvert fald ser det ud som om at hus selv synes, at hun er lækre end Morden May. Hvilket hun overhovedet IKKE er. Igennem hele videoen har hun åben mund, hvilket er meget underlig og upassende? (Det er det, tro mig)
Mette og jegs (kan man overhovdet sige det?), fælles veninde Sofie, har også et problem, men det er noget med hendes kæbe. Hun kan i hvert fald ikke lukket munden helt. Hun kan heller ikke åbne øjnene helt. Hun er faktisk vildt underlig. Men hey - det er okay. Det er mig og Mette også. Vi har også nogle små fejl... Eller, det har vi ikke, men I ved hvad jeg mener!

Kig selv videoen, så vil i se hvad jeg er pissed over.


Fred ud, Cecilie.

Ps. hun har heller ingen hals.. Altså Sandra.

1 kommentar:

  1. underligt at hun har åben mund..hun synger.

    SvarSlet