søndag den 9. maj 2010

Justin Bieber/ koriander

Der er mange ting mig og Cecilie har den samme mening om. Rigtig mange. En undtagelse; Justin Bieber. Han er som koriander (HVAD!? - Jeg synes at madprogrammer er pænt underholdende. Til jer der ikke gør det, kan jeg informere om at enten kan man, eller kan man ikke lide koriander)
Jeg må indrømme; respekt for at han stiller sig frem med hans musik og alt dette der. Men er der noget jeg ikke kan lide er der teenagere der tror at de ejer USA, med deres musik som en helt anden har skrevet for dem.
Anyways, jeg ville give 'Baby baby baby uhhhhhh' en chance, så jeg fandt hans sang på YouTube. Jeg lukkede mine øjne og der slog det mig - JUSTIN BIEBER SYNGER SOM EN PIGE!

Mette: Mor, prøv lige at hør denne her sang... Er det en pige eller en dreng der synger?
Mor: Det er da en pige, ikke?
Mette: Hahahahahaha!

Love, Mette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar