fredag den 14. maj 2010

CHRISTIAN ER FREAKIN' LÆKKER

Som sagt er jeg begyndt at chille en del på Youtube, og sommetider sker det, at man finder noget man har lyst til at se igen og igen og igen og igen og igen... Jeg fandt en profil derinde der hedder Christianbeadles, og der lå en hel masse videoer og billeder af ham, sammen med Justin Bieber. Jeg havde ingen anelse om hvor de kendte hinanden fra, så ja - über kedelig som jeg er, satte jeg mig for, at løse mysteriet om Christian og Justin. Efter en par timers søgen på youtube fandt jeg en masse videoer. Jeg fandt ud af at hans store søster Caitlin Beadles, havde været kærester med Justin Bieber, men at Justin slog op med hende et stykke tid efter hun havde været ude for en ulykke. Nu var det at jeg blev mere nysgerrig. Hvad var der sket? Hvorfor havde Justin forladt hende? Og hvordan kunne det være at Christian Beadles på kun 13 år, var SÅ LÆKKER?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Ja, jeg synes at han er lækker. Og ja, han er kun 13 år. Anyways (tak for udtrykket, Mette), de havde været ude at sejle i deres fars båd, hvor de havde stået på vandski. På et tidspunkt faldt Caitlin af skiene, og båden bagved havde ikke set Caitlin, så den kørte direkte over hende. Hun kom meget slemt tilskade, og kdet var usikkert om hun overlevede (jeg var lige ved at græde da jeg hørte det). Christian lagde en video ud på youtube med billeder af hende, og han bad alle hans fans om at bede for at hans søster overlevede ulykken. Noget tid efter kom der så en ny video ud på youtube hvor hele Christians og Caitlins familie er samlet for at fejre at Caitlin er tilbage fra hospitalet. Noget tid efter slog Justin op, fordi at han ikke længere havde tid til hende, og Caitlin var også flyttet så de kunne ikke ses lige så ofte som før, men de er stadig gode venner.

Ja, jeg ved godt at videoen ikke har noget med den frygtelige historie at gøre, men jeg synes at det er en vildt sød video. Og ja, det er Caitlin der fylder 85 % af videoen. (Bemærk 13-årige Christians lækkerhed i form af cap, bøjle, hår og hans søde smil.) Jeg er ikke forelsket.

Gå ind på youtube og kig alle hans andre 30 videoer, hvis det lyster, eller hvis du ikke har noget liv. - www.youtube.com/christianbeadles

Fred ud, Cecilie.

Ps. Jeg har en underlig fetish for mørkhårede drenge med smilehuller, bøjle, cap og sorte All Stars. Jeg synes at han er lækker. Bare så du ved det. Jeg tror også at han har sorte All Stars på. Der er også en dreng i bussen der er lækker. Han er også kun 13 år. I'm fucked, jeg får aldrig en kæreste på min egen alder, tilgengæld kan det være at jeg får en jeg er på højde med. Jeg ved godt at du, lige nu, sidder og tænker:''Åh nej, ikke endnu en af de der 'Jeg-er-14-år-gammel-og-jeg-er-besat-af-Justin-Bieber'-piger, for det er jeg bestemt ikke. Jeg synes at han er røv lækker, og jeg vil gerne indrømme at jeg ENGANG syntes at hans musik var god, men Mette fik mig på andre tanker, og nu er hans musik kun 'semi'.

Pps. Forbeholdt Mette, Trine og Sofie: Der er ingen skjulte budskaber i overskriften.

Ppps. Jeg vil IKKE drøfte noget som helst af bloggens indhold, 'i virkeligheden'.

1 kommentar:

  1. jeg kan ik lide ham med han er vel lækker nok

    SvarSlet