lørdag den 15. maj 2010

''Omkring 12. Måske 13, hvis jeg er heldig.''

Efter jeg skrev det forrige indlæg, gik det ligeså stille op for mig at jeg har en slags svaghed, kan man måske kalde det, for drenge der er uden for min rækkevide. Eller nærmere sagt, de er uden for min. Drenge i 12-13 års alderen er noget jeg for tiden, holder rigtig meget af. Jeg har altid haft noget for mørkhårde drenge med sorte all stars, men har alle ikke det? I løbet af det sidste stykke tid, er der kommet en del flere punkter på min liste over ting jeg holder af.

Ting Cecilie holder af når det kommer til drenge:
Mørkt hår (sat præcist lige som Christian Beadles' og Justin Biebers', ikke fordi at jeg er besat af Justin Bieber, HAN ER BARE RØV LÆKKER OG HAN HAR PÆNT HÅR)
Sorte all stars
Smilehuller
Cap
Sans og viden inden for stand-up
Bøjle på tænderne

Nu ved jeg godt at du sidder og tænker:''Hvilken overfladisk retardo, og hvad sker der for det med tandbøjlen!?'' Og ja, Jeg ved godt det er underligt og jeg kan heller ikke forklare dig. hvorfor jeg virkelig ELSKER drenge med tandbøjle. It's just like... DAMN! Jeg har virkelig også gået i lang tid, og været trist over at jeg ikke har skæve tænder, jeg vil nemlig også vildt gerne selv have bøjle på. Men det må jeg ikke for min mor. Hun tror også at hun kan få mig på andre tanker, ved at sige at det gør ondt. Det bare ikke så smart at hun en uge tidligere, har sagt at man må lide for skønheden, hvis man vil gå i høje sko.

Det med smilehullerne er bare noget der ligesom hører til det med bøjlen. DET ER BARE DEJLIGT AT SE PÅ. Når jeg ser en dreng med bøjle og smilehuller, smiler jeg automatisk. Ligesom min mor smiler, når jeg siger noget der ikke giver mening, eller når jeg får et kronisk grine flip midt i at jeg fortæller en dårlig joke.

Et andet godt eksempel ville være hvis min idræts lærer spurgte mig om hvorfor jeg ikke havde klædt om hjemmefra, eftersom vores idætstimer ligger i de to første timer. Mit svar på hans spørgsmål ville højest sandsyneligt lyde sådan her:

''Det er fordi at jeg altid glemmer at vi har idræt når jeg tager tøj på, jeg kommer først i tanke om det når jeg pakker min taske, 3 minutter inden bussen går.''

Og folk der kender mig, vil vide at jeg lyver. Jeg har altid min taske pakket aftenen inden, og jeg har ALTID fundet det tøj jeg skal have på. Hvis mine veninder ville sørge mig om samme spørgsmål vil svaret nogenlunde lyden sådan:

''Det er fordi at der er to drenge i bussen der er MEGA lækre, og den ene har endda 'Christian Beadles'-hår.'' (kig linket i mit forrige indlæg, hvis du er i tvivl om hvad jeg mener med 'Christian-Beadles'-hår. Btw spol hen til omkrig 5.25 i videon, hvis du vil se ham)

Hvis de spurgte hvor gamle de lækre drenge var, vil mit svar nogenlunde lyde sådan her:

''Omkring 12. Måske 13, hvis jeg er heldig.''

Den anden dag var jeg på besøg ved mine grankusiner. Da vi kom ud til bilen stod der en dreng over på den anden side af vejen, og han var seriøst lækker. Jeg tror at han gik i 6. klasse, eller sådan noget.

Fred ud, Cecilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar