søndag den 6. juni 2010

Crazy outfit/clothes day

Cille og mig var på en af vores utallige byture, sidste torsdag. Det meste af tiden går med at tage billeder af de crazy ting, vi finder. Jeg kan godt lide at prøve tingene, gå lidt rundt med det på, hvorefter folk glor ubehøvlet meget på mig. Det kan også hænde at en eller anden møder os og spørger ’Øhhh…hvad har i lige gang i?’ hvorefter en vagt følger efter dem. Ej okay, det var måske et lidt for konkret tilfælde. Vores venner er ikke kriminelle.
Anyways, udover det kan vi også godt lide at sammensætte det vi kalder ’The ultimate outfit!’ Fx et look udelukkende bestående af blonder eller pallietter .Mega sjovt at prøve på, knap så fedt at aflevere det hos den ansatte der skal hænge det på plads igen. Engang synes jeg at det var for pinligt at bare ligge det, så imens Cecilie afklædte sig et ’The ultimate look’ hang jeg det på plads igen, i etaper. Det var rimelig varmt den dag, så jeg havde bare en t-shirt på. Folk troede at jeg arbejde der, fordi jeg gik og hang virkelig meget tøj på plads. Pænt pinligt alligevel.
Nå altså(bemærk at jeg bruger den danske udgave af ’anyways’), Nedenunder kan i se nogle billeder af crzy stuff fra i torsdags – enjoy!  

                                                                                          2 meter lang kjole...

                                                                             Den taler ligesom for sig selv...

                                                                                Giant denimcap fra MONKI

                                                                                          Ultimate blondelook! 

                                                                                         Ultimate pallietlook!



Love, Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar